Zunanje oglaševanje, bodite vidni
Zunanje oglaševanje je eno najbolj učinkovitih in vidnih oglaševanj. Na lokacijah, kjer se giblje veliko število različnih ljudi imate lahko postavljen najboljši oglas za vas in boste opaženi.
Poglejmo kateri so najbolj učinkoviti načini zunanjega oglaševanja in zakaj je zunanje oglaševanje tako učinkovito.
- Jumbo panoji oziroma billboardi, ki so postavljeni na več lokacijah, kjer je gostota ljudi največja. Postavljeni so ob cestah ali ob nakupovalnih centrih, običajno tako, da jih gledamo, ko stojimo v križišču. Zaradi postavitve pritegnejo pozornost. Panoji so različnih velikosti, postavljeni po vsej Sloveniji, tako da oglase lahko menjujete, da so bolj in dlje opazni, ter da lahko za vsako področje Slovenije prilagodite oglasno akcijo.
- Megaboardi in gigaboardi ob avtocesti so panoji ob avtocestah in večjih mestnih vpadnicah. To je izredno učinkovito zunanje oglaševanje, saj so panoji v velikosti tudi do 16x5m vidni delovni populaciji, torej vsem, ki se vozijo mimo panoja v in iz mesta. Na panoju lahko oglašujete bližnji dogodek, zabavo, prireditev, svoje podjetje, novosti ali akcije. Odličen tisk in postavitev ob prometnih cestah, sta skupaj z dobro grafično podobo, zmagovalna kombinacija. Panoji so postavljeni na najbolj ključnih lokacijah, kar vidnost oglasa zelo poveča.
- Oglaševanje na premičnih panojih je odlično zunanje oglaševanje, ko moramo lokacijo oglaševanja prilagoditi hitro in ugodno. Panoji so na premičnih prikolicah, da lahko zunanje oglaševanje približate vsakomur ali pa da zmanjšate stroške izdelave panojev.
- Oglaševanje v mestih, ker so vaši transparenti izpostavljeni ključni publiki in zunanje oglaševanje približamo tudi ljudem, ki so aktivni znotraj mesta. Ugodna in vidna rešitev, ki jo lahko uporabite v vsakem mestu.
Zunanje oglaševanje, zgotovljen dosežek
Izpostavite vaše podjetje, blagovno znamko, izdelek ali storitev, da bo bližje veliki količini potencialnih strank. Naredite vaš dogodek izredno obiskan in želen. Zunanje oglaševanje naredi odličen prvi vtis. To omogoči dobro zastavljena oglaševalska kampanija, kakovostna grafična podoba, kakovosten tisk, vidna in frekventna lokacija.